Skocz do zawartości
pectore

4radio.pl - pierwszy taki darmowy... dla stacji radiowych.

Polecane posty

www.4radio.pl to pierwszy produkt wydany przeze mnie dla stacji radiowych w postaci darmowej platformy dla stacji radiowych. Od hostingu Castpol.pl minelo troche czasu. 

Dlaczego za darmo ? Otoz, to co robie to czysta pasja. Chce, by kazdy z was mogl zaoszczedzic na serwerach radiowych. 

 

Nie stawiam serwerow na byle jakim sprzecie, wiec napisz do mnie. Nie wymagam zbyt wiele. Zwykly banner na stronie wystarczy

Zajrzyj www.4radio.pl nie musisz niczego brac w ciemno. Sa serwery testowe. Brak bufforow. I to nie jest tak ze postawie 100 stacji radiowych i za miesiac bedzie wszystko przeciazone. Wszystko opiera sie na najwyzszej jakosci.

 

http://play.4radio.pl:8000/

http://play.4radio.pl:8000/listen.pls

 

Zapraszam do posluchania testowego sygnalu radiowego. Aktualnie nadaje na 96 kbps aac+ stereo.

 

Do tego naturalnie proponuje w pelni wyposazony panel do zarzadzania serwerem. Playery, ktore graja w aac+ to tez nie problem. Od dzisiaj nie musisz grac w jakosci MP3. Do wyboru playery na strone. Wystarczy wybrac jaki kolor i jaki styl chcemy :)  --- widac to na stronie glownej, kiedy zjedziemy na dol --- 4radio.pl --- zolty playerek gra w jakosci aac+. 

Statystyki, konta prezenterow, playlisty na dni, godziny, mieszanie sie playlist o tym raczej nie musze wspominac. Standard.

 

Pozdrawiam serdecznie

Edytowano przez pectore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musi byc dobrze :D troche doswiadczenia jest. Wiem, co robic, czego nie robic. Kilka lat nauczylo. Od razu mowie, ze nie jest to platforma dla kazdego. Wymagania to naturalnie platna domena + banner. Zakladajac oblozenie serwera na poziomie 60% koncze przyjmowac dalsze radia :) wiec, kto pierwszy ten lepszy. Serwer umieszczony w Niemczech. Mega maszyna wypasiona to moze nie jest, ale sprosta wielu stacjom. Rzecz jasna przy wykorzystaniu zasobow oferta stanie sie nie aktualna, aby zachowac jakosc i stabilnosc stacji radiowych. Nie zalezy mi na ilosci. Wole miec 10 stacji radiowych, ktore faktycznie wykorzystuja w dobry sposob serwer niz 100, ktore zaloza a pozniej 0 sluchaczy przez pol roku. 

Edytowano przez pectore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według  mnie to jest bujda coś  na kształt serwisu freeshautcast kochani nie ma nic za darmo sory ale ja w to nie wierzę

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, michal napisał:

według  mnie to jest bujda coś  na kształt serwisu freeshautcast kochani nie ma nic za darmo sory ale ja w to nie wierzę

Sam jesteś bujda... Nie napisał, że jest to za darmo. Wymaga linka/buttonu/bannera. Poza tym normalnej domeny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...