Warunki użytkowania
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z forum dyskusyjnego znajdującego się pod adresem forum.portalradiowy.pl.
- Zapoznanie się z regulaminem i zaakceptowanie jego warunków jest niezbędne do korzystania z forum dyskusyjnego i przeprowadzenia procesu rejestracji.
- Właścicielem forum dyskusyjnego jest firma Slotex.pl Wojciech Olanin z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 3, 44-200 w Rybniku. NIP: 6423201246, REGON: 367004120.
- Zawartość stron forum stanowi własność usługodawcy i jest prawnie chroniona.
- Właściciel forum nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Forum wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw. ciasteczka umieszczane w przeglądarce użytkownika forum.
§ 2 Rejestracja i konto
- Rejestracja i korzystanie z forum jest bezpłatna i dobrowolna.
- Podczas rejestracji użytkownik oświadcza, że podane przez niego dane są zgodne z prawdą.
- Login oraz inne dane nie mogą zawierać treści wulgarnych, erotycznych i nieetycznych.
- Użytkownik może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz w każdej chwili cofnąć tę decyzję.
- Po prawidłowej rejestracji zostanie przesłany link aktywacyjny na podany adres e-mail. W celu aktywowania konta na forum należy kliknąć w otrzymany link w wiadomości e-mail.
- Po aktywacji konta użytkownik uzyska dostęp do wszystkich funkcji oferowanych przez forum dla użytkowników zarejestrowanych, a w szczególności: tworzyć nowe tematy, pisać posty, uczestniczyć w dyskusjach.
- Użytkownik zobowiązuje się do nieudostępniania danych dostępowych do swojego konta osobom trzecim.
- Użytkownik ma dostęp do zamieszczonych przez siebie danych osobowych oraz prawo do ich modyfikacji i usunięcia.
- Konto użytkownika może zostać usunięte za decyzją użytkownika po wcześniejszym kontakcie z właścicielem forum.
- Usunięcie konta na forum nie wiąże się z usunięciem zamieszczonych przez użytkownika forum treści na forum dyskusyjnym, chyba że właściciel forum zdecyduje inaczej.
- Konta nieaktywowane po rejestracji oraz nieaktywnych użytkowników będą automatycznie usuwane.
- Użytkownicy przeprowadzający tzw. marketing szeptany będą niezwłocznie usuwani z forum.
- Maksymalny poziom ostrzeżeń użytkownika wynosi 100%. Konto użytkownika, który uzyska taki poziom będzie automatycznie blokowane.
§ 3 Zakładanie nowych tematów, pisanie postów
- Każdy zarejestrowany i aktywny użytkownik ma prawo wypowiedzi na forum dyskusyjnym.
- W przypadku działów, w których określono co powinno znaleźć się w danym temacie należy stosować się do tych informacji.
- Zamieszczane wypowiedzi powinny być zgodne z treścią i tematyką forum.
- Zamieszczane treści na forum nie mogą narażać dobra osób trzecich, zawierać wulgaryzmów, nakłaniać do przemocy i nienawiści, mieć charakteru związanego z erotyką oraz niezgodne z prawem.
- Zabrania się obrażania innych użytkowników forum.
- Podczas zamieszczania treści z innych źródeł powinny one zawierać informacje skąd pochodzą.
- Wypowiedzi powinny być pisane w języku polskim oraz zgodnie z wszystkimi zasadami pisowni.
- Zabrania się masowego tworzenia nowych tematów oraz postów, które mogą mieć charakter spamu oraz nabijania postów.
- Zabrania się zamieszczania reklam konkurencyjnych serwisów oraz for dyskusyjnych.
- Autor postów udziela nieograniczonej czasem zgody na rozpowszechnianie jego treści w sieci Internet.
- Administracja forum dyskusyjnego ma prawo do modyfikowania oraz usuwania treści i postów zamieszczonych przez użytkowników.
§ 4 Postanowienia końcowe
- Aktualnie obowiązujący regulamin dostępny jest tutaj.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niestosowanie się do powyższych zasad będzie skutkowało zablokowaniem lub usunięciem konta użytkownika.
- Regulamin może ulec zmianie w przypadku np. zmiany obowiązujących przepisów prawa.
- O wszystkich zmianach w regulaminie użytkownik będzie informowany drogą elektroniczną. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.