Skocz do zawartości

Polecane posty

[align=center]W tym wątku proszę zamieszczać swoje opinie na temat firmy 24cast.pl

Przedstawiciel: Brak[/align]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja gorąco ten hosting polecam jest on nie zawodny i bardzo tani najtańszy pakiet kosztuje tylko 8zł 25 grosz w tym pakiecie mamy autopilota o pojemności 512 gb do tego dochodzi bardzo miła obsłucha techniczna wszystkie problemy techniczne są rozwiązywane w 24 godziny od ich zgłoszenia co mnie bardzo cieszy właśnie takiego hostingu szukałem

 

mogę nawet opowiedzieć że to jest najtańszy Hosting  umożliwiający założenie radia internetowego tańszego nie znajdziecie

Edytowano przez michal
błąd lterkowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak buforuje to może być to wina żle wgranej  piosenki na autopilota autopilot nie czyta polskich znaków takich jak żćł w nazwie lub masz net za wolny u mnie wszystko  dobrze działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi tam odpowiada nie narzekam  akurat ja na brak odpowiedzi tydzień temu pisałem i mi na wiadomość odpisał właściciel firmy też człowiek i musi czasami odpocząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem 24cast od blisko 10 lat, w tym czasie nie mogłem powiedzieć złego słowa na temat tego hostingu, zawsze byłem mega zadowolony z świadczonych usług. Niestety ten status znacząco się zmienił, gdyż w ostatnim czasie właściciel nie reaguje na e-maile oraz wiadomości na facebooku. Wszystko byłoby ok, gdyby aktywacje były na bieżąco przedłużane (i najlepiej z automatu), niestety odbywa się to ręcznie i zacząłem odnosić wrażenie, jakby właściciel raz w miesiącu spoglądał na to, co tam się dzieje. Za przykład podam następującą sprawę: aktywację przedłużono po 25 dniach od wniesienia opłaty, przez ten czas nie miałem dostępu do panelu administracyjnego pomimo wielu próśb z wysłanymi potwierdzeniami wpłat na biuro@24cast.pl. Jest jeszcze jedna, gorsza sprawa - od czterech dni transmisji towarzyszą bufory przez co zmuszony byłem do zaprzestania korzystania z usług i musiałem szukać ratunku u konkurencji, aby nie utracić reputacji przez jakość oferowanego sygnału. Mam nadzieję, że to tylko przejściowe "przejście" na drugą stronę, że w końcu problemy zostaną zażegnane i wszystko wróci do normy, dzięki czemu będzie można dalej korzystać z usług niezawodnego do tej pory 24cast.pl.


Ps. Michale, napisz proszę jak to wygląda u Ciebie. Pozdrawiam Ciebie oraz wszystkich forumowiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie to wygląda tak jak pisze wiadomość na mejla to czekam na odpowiedz góra 3 dni jako takich zastrzeżeń nie mam jeśli chodzi o działalność firmy być może to dlatego że jestem nowym klientem tej firmy radio mam  w tej firmie już rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaria miała miejsce na sc3.24cast.pl i trwała dokładnie tydzień, na szczęście już zażegnana. Kontaktu z administracją szczerze Ci zazdroszczę, ja na odpowiedź czekam już ponad dwa tygodnie, w międzyczasie poszedł drugi e-mail i na tym póki co się zatrzymam czekając cierpliwie na odpowiedź, gdyż nie chcę być nachalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michał, jaki masz w tym interes, by wciąż bronić 24cast... grałem u nich 10 lat i teraz zostaliśmy z ręką w nocniku.... łżesz w żywe oczy wbrew wszystkim, którzy się skarżą na ten host... zero kontaktu, więc nie powtarzaj bzdur jak wyklepanej mantry... jesteś młodym człowiekiem a pławisz się w pochwałach i kłamstwie... ten serwer już leży i się nie podniesie... tyle w tym temacie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja wieloletnia przygoda z 24cast zakończyła się. Nie sposób było czekać na zażegnanie awarii, która ponownie pojawiła się w grudniu, gdyż sytuacja z tygodnia na tydzień nie poprawiala się a kontakt z administracją praktycznie zerowy. Po przeanalizowaniu dostępnych ofert udało mi się znaleźć taką, która w sterowaniu jest podobna do tej z 24cast, jednakże bardziej rozwinięta i wzbogacona o dodatkowe, przydatne funkcje, a co najważniejsze cena oferowanych usług jest adekwatna do jakości. Nareszcie gra i nie psuje się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
8 godzin temu, scandi napisał:

Moja wieloletnia przygoda z 24cast zakończyła się. Nie sposób było czekać na zażegnanie awarii, która ponownie pojawiła się w grudniu, gdyż sytuacja z tygodnia na tydzień nie poprawiala się a kontakt z administracją praktycznie zerowy. Po przeanalizowaniu dostępnych ofert udało mi się znaleźć taką, która w sterowaniu jest podobna do tej z 24cast, jednakże bardziej rozwinięta i wzbogacona o dodatkowe, przydatne funkcje, a co najważniejsze cena oferowanych usług jest adekwatna do jakości. Nareszcie gra i nie psuje się :)

Pozostaje nam dokładnie to samo, bo nie można płacąc uczciwie, żebrać o to, co należy się z dzierżawy... sumienność narzuca wywiązywanie się z umowy, lecz w tej sytuacji ręce opadają... wolę iść swoją drogą... scandi, jeśli możesz zastukaj na GG 41584874, jeśli Ci to nie sprawi kłopotu... albo lepiej na maila taurus_195@tlen.pl ... dzięki za wpis w tej sprawie i przy okazji udanego Nowego Roku... pozdrawiam :)

Edytowano przez Banita
poprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie tam już działa poprawnie wszystko nic nie buforuje ja tam zadowolony  jestem i usług firmy 24cast.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj Michał, pisząc, że wszystko u Ciebie działa poprawnie, chyba nie traktujesz poważnie swojego radia albo jego słuchaczy. Wszyscy z 24cast są wrzuceni do jednego wora i nie ma różnicy czy wpiszesz sc1, sc2 czy np sc3 - wszystko przekierowuje na ten sam serwer. Teraz to już tylko z ciekawości śledzę co tam się dzieje (problem przestał mnie dotyczyć z czego bardzo się cieszę, korzystając z usług innego hostingu) i nie sposób pominąć faktu, iż niektórzy właściciele są już tak sfrustrowani opisaną sytuacją, że decydują się na zamykanie swoich rozgłośni. Zrobiłem małe rozeznanie i doszedłem do wniosku, że ludzie będąc z jednym hostingiem "naście" lat nie wiedzą, że istnieją alternatywy a jedna firma hostingowa to nie wszystko. Tyle w tym temacie, dziękuję za uwagę i pozdrawiam 😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Scandi, dzięki za pomoc... rozgryzłem to wszystko na logikę, bo i tak nie miałem wyjścia... dziś udało mi się odblokować ten wspaniały 24cast, bo mam jeszcze małą sprawę do załatwienia... później wymiotę wszelki ślad po tej przygodzie... pozdrawiam :)

Edytowano przez Banita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Banita, cała przyjemność po mojej stronie 😀 Trzymaj się, powodzonka i pełnych slotów 😃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też nie miałem wyjścia musiałem radio zamknąć bo nie stać mnie było na otwarcie ponowne radia z nowym  hostingem niestety tak czasem bywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...