Robcio Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Zgłaszam sie do Was z zagadką, pytaniem i problemem. Sprawa jest złożona i wygląda następująco. W czasie audycji jednej z naszych prezenterek jest problem z odsłuchem ale tylko tego co mówi przez mikrofon, grana muzyka jest słyszana idealnie. Ale żeby było weselej problem ten występuje tylko u części słuchaczy korzystających z odsłuchu za pomocą telefonów. Inni słuchacze/większość/ słyszy zarówno muzykę jak i prezenterkę dobrze. No to podkręćmy trochę stopień trudności problemu. Występuje on tylko na telefonach zarówno z systemami android jak i iOS, ale to nie koniec. Problem jest zarówno na odsłuchu za pomocą aplikacji panelu radiowego, a także bezpośrednio z naszych odtwarzaczy czy linków do odsłuchu. Problem występuje od dawna. Osobiście ustawiałem program /RadioBoss/, przeprowadziłem testy i na testach wszystko było dobrze. Wszystko było słychać prawidłowo zarówno na komputerze, na tablecie /android/ w aplikacji panelu radiowego jak i na iPhonie. Na początku myślałem że to problem związanych z dostawcą serwera /slotex/ ale jesteśmy po przenosinach i działamy na własnym serwerze i problem występuje nadal wiec nie jest to wina dostawcy. Program sprawdzony na innych komputerach działa bez zarzutu, ustawienia sprawdzone i tez nie widać problemu. Mikrofon działa prawidłowo, przynajmniej u większości słuchaczy. Problem jest tylko z tą jedna prezenterką. Jakieś sugestie, może ktoś się z czymś taki spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzet Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 Najlepiej napisać do supportu producenta oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 22 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 15 minut temu, wuzet napisał: Najlepiej napisać do supportu producenta oprogramowania. którego oprogramowania?? Tego od telefonów słuchaczy?? Tego od programów do odsłuchu?? Sterowników w komputerze?? Bossa?? Problem wystepuje tylko u nie których słuchaczy i tylko na telefonach /z kazdym systemem/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzet Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 (edytowane) Najprościej zacząć od eliminowania miejsc z potencjalnym źródłem problemu. Więc zacząłbym od prezentera, w sensie jego setupu. Zmienić program nadawczy, encoder itp. Jednym ze sprawdzonych sposobów jest kontakt z supportem oprogramowania i przedstawienie problemu. Radioboss ma swoje forum, gdzie Dymitry często udziela porad i pomaga w różnych problemach. Albo można zgłosić problem ze swojego konta klienta. odpowiada z reguły w ciągu kilku/kilkunastu godzin. Edytowane 22 Marca 2023 przez wuzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soundplayer Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Często jest tak gdy ustawimy komuś program do nadawania, a osoba obsługując nie za bardzo wie co do czego służy i przestawia ustawienia po czym tłumaczy, że nic nie zmieniała. Jeśli problem występuje tylko u tej prezenterki zacząłbym od zmiany programu do nadawania, następnie ewentualnie jak nie program to niestety karta dźwiękowa. Możliwości jest mnóstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragon Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 (edytowane) @soundplayer wina zapewne leży po stronie prezentera. Złe ustawienia lub jak wyżej pisałeś, ktoś ustawił program, a prezenter ustawił po swojemu i nie działa. Jesli tylko ta prezenterka ma taki problem to nalezy sprawdzić ustawienia dżwięku w programie i jej systemie operacyjnym. Zmiana oprogramowania nic nie zmieni raczej, bo jeśli prezenter sam zmienia sobie ustawienia, to ten problem będzie się powielał... Do sprawdzenia: Ustawienia programu w tym ustawienia dźwięku Systemowe ustawienia dzwięku Czy karta dzwiękowa posiada aktualne sterowniki Mikrofon i okablowanie Edytowane 23 Marca 2023 przez Aragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 To wszystko miałoby sens gdyby problem występował u wszystkich, na wszystkich urządzeniach. Problem występuje tylko na telefonach i tu bez różnicy jaki system u około 10% słuchaczy Gdyby to była wina karty dźwiękowej, programu nadawczego czy mikrofonu to problem dotyczyłby wszystkich słuchaczy, a tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragon Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 1 minutę temu, Robcio napisał: To wszystko miałoby sens gdyby problem występował u wszystkich, na wszystkich urządzeniach. Problem występuje tylko na telefonach i tu bez różnicy jaki system u około 10% słuchaczy Gdyby to była wina karty dźwiękowej, programu nadawczego czy mikrofonu to problem dotyczyłby wszystkich słuchaczy, a tak nie jest. Może warto zatem zmienić formę odsłuchu na urządzeniach mobilnych. Odsłuch radia masz w Mp3 czy ACC+ ? Może warto spróbować użyć strumienia stream z serwera shoutcast w formie webplayera, aplikacji webowej lub mobilnej. Raczej nie sądzę żeby problem leżał po stronie shoutcasta, ale zawsze profilaktycznie możesz zrobić mu restart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Zdaje sobie sprawę iż jest to zagadka dla najlepszych, ja polegałem po wielu testach nie znajdując przyczyny. Nadajemy w mp3 - 320kbps, odsłuch jest możliwy za pomocą wielu serwisów i aplikacji które korzystają ze swoich playerów, na stronie posiadamy player oryginalny z azury, na czacie, discordzie i w aplikacjach podpiety bezpośredni link do strumienia. Zastanawiające jest to dlaczego ten problem występuje tylko w przypadku jednej prezenterki i kilku słuchaczy słuchających na telefonach. Na komputerach/laptopach problemu nie ma. Bardziej byłbym skłonny szukać problemu właśnie w tych telefonach jednak tu jest kolejny problem. Nie sa ty tylko telefony na androidzie ale takze na iOSie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzet Opublikowano 26 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Z drugiej strony popatrz na to, że taki problem jest doskonałą promocję radia i jego nazwy ... "Not for All" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJRadziu458 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 witam Sprawdzić: - sterowniki karty dźwiękowej - kodeki jeśli wymagane - łącze (Mbps) polecam połączyć się anydesk i zrobić tej osobie samemu większość tych "prezenterek" nie ma pojęcia o działaniu tego typu programów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 jak juz wspominałem program sprawdzony, sam ustawiałem i w większości przypadków wszystko działa. 99% ludzi nie ma problemu ...problem występuje tylko u paru osób i tylko na telefonach. Na telefonie słysza myuzykę nie słyszą natomiast komentarzy prezentera... na komputerach/laptopach nie maja z tym problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJRadziu458 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 5 minut temu, Robcio napisał: jak juz wspominałem program sprawdzony, sam ustawiałem i w większości przypadków wszystko działa. 99% ludzi nie ma problemu ...problem występuje tylko u paru osób i tylko na telefonach. Na telefonie słyszą muzykę nie słyszą natomiast komentarzy prezentera... na komputerach/laptopach nie maja z tym problemu na innych programach typu sam brodcaster,mix ect. ma to samo? jeśli działa poprawnie niech zmieni program i będzie po sprawie taka moja sugestia. bo dziwna anomalia jak jedni mają inni nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.