Jarek Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Aby zakupić lub przedłużyć premium dla tego panelu na 30 dni: Wyślij SMS o treści: PANEL FUNFREE na numer: 7455 i dlaczego zostaje pobrana opłata za coś co nie zostało kupione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat010 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) Brawo panelradiowy.pl Jarek bogaty zes dasz rade To za karę ze zdjeli ci moderatora Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Mat010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Spodziewalem sie komentarzy typu " to tylko 5 zł" nie..to nie chodzi o 5zł. Jeśli podchodzicie do tego w ten sposób, to odwrócmy sytuację.. Idziesz do sklepu kupujesz towar i w domu okazuje się wadliwy- udajesz,że nic się nie stało? Ja tylko zgłosiłem bład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat010 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 To nie chodzi o 5zl bo mam je w du**e. Bynajmniej ja i widzę że ty tez. Ale jak juz oferują takie usługi to niech to będzie dopiete i będzie hulało a nie ze ty wysyłasz SMS hajs zabrany a usluga nie przedłużona. Chyba pora zmienić dostawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Oczywiście jest to błędem ale poniekąd błąd jest także po stronie wysyłającego. Masz dokładną komendę którą powinieneś wysłać na wskazany numer. Nie wiem jak inni ale ja choćby dlatego aby nie popełnić takiego błędu zanim wyśle sprawdzam dwa a nawet trzy razy co wpisałem. Inną sprawą jest iż skoro jest oferowana taka usługa, jest opis tej usługi to powinna być także informacja o ewentualnych reklamacjach. Jest tylko odnośnik do operatora obsługującego tą transakcje, tam znajdziesz zgłoszenie reklamacji ale czy tak powinno to wyglądać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 @Jacek Dlaczego zgłaszasz tego typu sprawę na forum, zamiast napisać do PanelRadiowy.pl bezpośrednio na e-mail (co zrobiłeś co prawda, ale dużo później)? Wysyłając wiadomość SMS pod numer 7455 o dowolnej treści, opłata zostanie pobrana zawsze, bo to numer SMS Premium i nie należy on tylko do PanelRadiowy.pl, ale do wielu klientów operatora płatności. Na stronie gdzie widnieją informacje o płatności, znajdują się również informacje gdzie składa się ewentualne reklamacje i jest to strona operatora płatności. Już przedłużyliśmy Twoją usługę premium. Dlaczego nie zadziałało automatyczne przedłużenie? System otrzymał wiadomość o następującej treści: "PANEL%3FFUNFREE%3F" co właściwie daje "PANEL?FUNFREE?". A powinno być tak: "PANEL%20FUNFREE" co właściwie daje "PANEL FUNFREE". Czemu tak się stało? Prawdopodobnie taką wiadomość Twoja aplikacja do wysyłania SMS wysłała. Być może jest ustawione jakieś błędne kodowanie znaków. Założenie tego tematu na forum wygląda, jakbyśmy Ci nie odpowiadali tygodniami i nie chcieli pomóc, a przypominam, że wiadomość SMS została wysłana o godzinie 15:43 w dniu dzisiejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat010 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) Screen pokazuje jedno co wyslal i o jakiej treści. A więc bez komentarza. A wiec nie zaslaniaj się błędnym kodowaniem znakow Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Mat010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 29 minut temu, Koper napisał: Robcio Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Ja też korzystam z ich usług i na szczęście wykupienie usługi szło bez problemu. Gdyby popełnił błąd w pisowni to ok. Ale nie popełnił. A więc nie wypowiadaj sie gdzie niczego to nie wnosi. człowieku a co Twoja wypowiedz wnosi?? Ja też korzystam i coi to ma do sprawy?? Jak widać niżej błąd był w kodowaniu i do tego jest dział reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Ja nie pisałem do Was e-maila w tej sprawie-widocznie ktoś zrobił to za mnie. Temat do zamknięcia. Dziękuję za przedłużenie usługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soundplayer Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Jarek napisał: Ja nie pisałem do Was e-maila w tej sprawie-widocznie ktoś zrobił to za mnie. Temat do zamknięcia. Dziękuję za przedłużenie usługi. No właśnie, a ciężko było napisać na bezpośredni kontakt? Nie bo po co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 3 godziny temu, Jarek napisał: Ja nie pisałem do Was e-maila w tej sprawie-widocznie ktoś zrobił to za mnie. Temat do zamknięcia. Dziękuję za przedłużenie usługi. To też ciekawe, że w takim razie wiadomość pisze ktoś zupełnie inny, nie właściciel danego panelu lub osoba co faktycznie wysłała SMS i zgłasza ten błąd. Jednak we wiadomości było wspomniane o tym wątku na forum. A sama wiadomość rozpoczęła się od wulgaryzmów kierowanych pod naszym adresem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi