Skocz do zawartości

Usługa premium


Jarek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spodziewalem sie komentarzy typu " to tylko 5 zł"

 

nie..to nie chodzi o 5zł.

Jeśli podchodzicie do tego w ten sposób, to odwrócmy sytuację..

 

Idziesz do sklepu kupujesz towar i w domu okazuje się wadliwy- udajesz,że nic się nie stało? 

 

Ja tylko zgłosiłem bład. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jest to błędem ale poniekąd błąd jest także po stronie wysyłającego. Masz dokładną komendę którą powinieneś wysłać na wskazany numer. Nie wiem jak inni ale ja choćby dlatego aby nie popełnić takiego błędu zanim wyśle sprawdzam dwa a nawet trzy razy co wpisałem. Inną sprawą jest iż skoro jest oferowana taka usługa, jest opis tej usługi to powinna być także informacja o ewentualnych reklamacjach. Jest tylko odnośnik do operatora obsługującego tą transakcje, tam znajdziesz zgłoszenie reklamacji ale czy tak powinno to wyglądać??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacek Dlaczego zgłaszasz tego typu sprawę na forum, zamiast napisać do PanelRadiowy.pl bezpośrednio na e-mail (co zrobiłeś co prawda, ale dużo później)?

 

Wysyłając wiadomość SMS pod numer 7455 o dowolnej treści, opłata zostanie pobrana zawsze, bo to numer SMS Premium i nie należy on tylko do PanelRadiowy.pl, ale do wielu klientów operatora płatności. Na stronie gdzie widnieją informacje o płatności, znajdują się również informacje gdzie składa się ewentualne reklamacje i jest to strona operatora płatności.

 

Już przedłużyliśmy Twoją usługę premium.

 

Dlaczego nie zadziałało automatyczne przedłużenie?
System otrzymał wiadomość o następującej treści: "PANEL%3FFUNFREE%3F" co właściwie daje "PANEL?FUNFREE?".
A powinno być tak: "PANEL%20FUNFREE" co właściwie daje "PANEL FUNFREE".
Czemu tak się stało? Prawdopodobnie taką wiadomość Twoja aplikacja do wysyłania SMS wysłała. Być może jest ustawione jakieś błędne kodowanie znaków.

Założenie tego tematu na forum wygląda, jakbyśmy Ci nie odpowiadali tygodniami i nie chcieli pomóc, a przypominam, że wiadomość SMS została wysłana o godzinie 15:43 w dniu dzisiejszym.

 

43648977_Zrzutekranu2021-04-21232118.png.9473fecab67dd13bc55ced4e736bc2d7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Koper napisał:

Robcio Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Ja też korzystam z ich usług i na szczęście wykupienie usługi szło bez problemu. Gdyby popełnił błąd w pisowni to ok. Ale nie popełnił. A więc nie wypowiadaj sie gdzie niczego to nie wnosi. 

 

człowieku a co Twoja wypowiedz wnosi?? Ja też korzystam i coi to ma do sprawy?? Jak widać niżej błąd był w kodowaniu i do tego jest dział reklamacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jarek napisał:

Ja nie pisałem do Was e-maila w tej sprawie-widocznie ktoś zrobił to za mnie.

 

Temat do zamknięcia.

Dziękuję za przedłużenie usługi.

 

To też ciekawe, że w takim razie wiadomość pisze ktoś zupełnie inny, nie właściciel danego panelu lub osoba co faktycznie wysłała SMS i zgłasza ten błąd.
Jednak we wiadomości było wspomniane o tym wątku na forum. A sama wiadomość rozpoczęła się od wulgaryzmów kierowanych pod naszym adresem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Polityka prywatności.