Ankieta: Czy Aleks powinien mieć dalej rangę grafika?

TAK
23.81%
5
NIE
76.19%
16
Razem: 100% 21 głosów

[ANKIETA}Grafik Aleks.

Żarówka
#1 EnJoy89
Witajcie !

Mam do użytkowników forum pytanie dotyczące Aleksa który ma rangę grafika.

Osobiście jestem za usunięciem rangi grafika temu osobnikowi.

A jak uważają inni ?
[Obrazek: logo_mpower.png]
#2 abrus
ja nie wiem jak taki jak on może mieć rangę grafik.
Jak to amator, nic nie potrafi oraz myśli jak zmieni obrazek to jest wielkim grafikiem..
Jestem za odebraniem.
#3 Bazzer
W życiu kieruje się mottem które mam napisane w sygnaturze jednak nie wszyscy potrafili to docenić , w związku z tym głosowanie pozostawiam tym którzy sa za i przeciw , tym którzy są przeciwni polecam sprawdzenie ostatniego tematu o szablonie , w ten czas moze zrozumiecie na czym polega praca grafika a co oferuje ten użytkownik , jak wypowiadałem się na ten temat w innych postach tego użytkownika większość pisała mi ze nie mam racji , teraz pozostaje obojętny w tej sprawie mimo ze gryzie mnie zagłosowanie na "tak" smiling face with open mouth and smiling eyes
Jestem okrutny, ale za to pomocny - prawda boli, ale jak Wam wytknę błąd zapamiętacie go i nie powtórzycie. winking face

[Obrazek: aaaaaaf.gif]
#4 EnJoy89
Link do tematu.

Obrazu już niema ale chyba grafik z niego żadnen skoro opinie są podobne smiling face with open mouth and smiling eyes
#5 pequeno
Jako pierwszy to zasugerowałem, ale decyzję zostawiam Administracji. smiling face with open mouth and smiling eyes
#6 Pabllo
Abrus sam sobie przeczysz napisałes komentarz ze jestes za odebraniem a w ankiecie zaglosowales na Tak. Co niektórzy chyba nie zrozumieli pytania smiling face with open mouth and smiling eyes
Oprogramowanie jest jak sex - lepiej, gdy jest za darmo  winking face
#7 abrus