Regulamin forum

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z forum dyskusyjnego.
  2. Zapoznanie się z regulaminem i zaakceptowanie jego warunków jest niezbędne do korzystania z forum dyskusyjnego i przeprowadzenia procesu rejestracji.
  3. Właścicielem forum dyskusyjnego jest firma Sławomir Olanin ITB trade z siedzibą przy ul. Arki Bożka 53, 44-213 w Rybniku. NIP: 642-152-44-59, REGON: 242632675.
  4. Zawartość stron forum stanowi własność usługodawcy i jest prawnie chroniona.
  5. Właściciel forum nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
  6. Forum wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw. ciasteczka umieszczane w przeglądarce użytkownika forum.

§ 2. Rejestracja i konto

  1. Rejestracja i korzystanie z forum jest bezpłatna i dobrowolna.
  2. Podczas rejestracji użytkownik oświadcza, że podane przez niego dane są zgodne z prawdą.
  3. Login oraz inne dane nie mogą zawierać treści wulgarnych, erotycznych i nieetycznych.
  4. Użytkownik może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz w każdej chwili cofnąć tę decyzję.
  5. Po prawidłowej rejestracji zostanie przesłany link aktywacyjny na podany adres e-mail. W celu aktywowania konta na forum należy kliknąć w otrzymany link w wiadomości e-mail.
  6. Po aktywacji konta użytkownik uzyska dostęp do wszystkich funkcji oferowanych przez forum dla użytkowników zarejestrowanych, a w szczególności: tworzyć nowe tematy, pisać posty, uczestniczyć w dyskusjach.
  7. Użytkownik zobowiązuje się do nieudostępniania danych dostępowych do swojego konta osobom trzecim.
  8. Użytkownik ma dostęp do zamieszczonych przez siebie danych osobowych oraz prawo do ich modyfikacji i usunięcia.
  9. Konto użytkownika może zostać usunięte za decyzją użytkownika po wcześniejszym kontakcie z właścicielem forum.
  10. Usunięcie konta na forum nie wiąże się z usunięciem zamieszczonych przez użytkownika forum treści na forum dyskusyjnym, chyba że właściciel forum zdecyduje inaczej.
  11. Konta nieaktywowane po rejestracji oraz nieaktywnych użytkowników będą automatycznie usuwane.
  12. Użytkownicy przeprowadzający tzw. marketing szeptany będą niezwłocznie usuwani z forum.
  13. Maksymalny poziom ostrzeżeń użytkownika wynosi 100%. Konto użytkownika, który uzyska taki poziom będzie automatycznie blokowane.

§ 3. Zakładanie nowych tematów, pisanie postów

  1. Każdy zarejestrowany i aktywny użytkownik ma prawo wypowiedzi na forum dyskusyjnym.
  2. W przypadku działów, w których określono co powinno znaleźć się w danym temacie należy stosować się do tych informacji.
  3. Zamieszczane wypowiedzi powinny być zgodne z treścią i tematyką forum.
  4. Zamieszczane treści na forum nie mogą narażać dobra osób trzecich, zawierać wulgaryzmów, nakłaniać do przemocy i nienawiści, mieć charakteru związanego z erotyką oraz niezgodne z prawem.
  5. Zabrania się obrażania innych użytkowników forum.
  6. Podczas zamieszczania treści z innych źródeł powinny one zawierać informacje skąd pochodzą.
  7. Wypowiedzi powinny być pisane w języku polskim oraz zgodnie z wszystkimi zasadami pisowni.
  8. Zabrania się masowego tworzenia nowych tematów oraz postów, które mogą mieć charakter spamu oraz nabijania postów.
  9. Zabrania się zamieszczania reklam konkurencyjnych serwisów oraz for dyskusyjnych.
  10. Autor postów udziela nieograniczonej czasem zgody na rozpowszechnianie jego treści w sieci Internet.
  11. Administracja forum dyskusyjnego ma prawo do modyfikowania oraz usuwania treści i postów zamieszczonych przez użytkowników.

§ 4. Postanowienia końcowe

  1. Aktualnie obowiązujący regulamin dostępny jest tutaj.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Niestosowanie się do powyższych zasad będzie skutkowało zablokowaniem lub usunięciem konta użytkownika.
  4. Regulamin może ulec zmianie w przypadku np. zmiany obowiązujących przepisów prawa.
  5. O wszystkich zmianach w regulaminie użytkownik będzie informowany drogą elektroniczną. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.